سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

بازدید 300 هزار نفر از بنادر خوزستان

300 هزار نفر در ايام نوروز از بنادر استان خوزستان ديدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، مديرروابط عمومي اداره کل  بنادر و دريانوردي خوزستان گفت : اين تعداد گردشگر  از اواخر اسفند ماه پارسال  تا سيزدهم ماه فروردين ماه  امسال  از بنادر امام خميني ، خرمشهر و آبادان  ديدن کردند.

احمد خدامي  افزود :  با توجه به برخورداري  مجتمع بزرگ بندري امام خميني  از جاذبه هاي بندري و دريايي به لحاظ پذيرش و پهلوگيري کشتي هاي پهن پيکر اقيانوس پيما و تخليه بخش قابل توجهي از کالاهاي اساسي کشور در آن، بيش از  66 هزار  نفر بازديد کننده از هموطنان در قالب کاروان هاي خودرويي و تحت شرايط ايمن از اسکله ها و نحوه تخليه و بارگيري کالا در آن ديدن کردند.

وي اظهارداشت : استان خوزستان داراي  جاذبه هاي دريايي در سواحل رودخانه هاي اروند، کارون و خور موسي است و  به دنبال برگزاري نشست هاي هماهنگي با ارگان هاي ذيربط به منظور ارتقاي  ايمني گردشگران دريايي با محوريت اين اداره کل و اتخاذ تمهيدات لازم، بيش از  189 هزار نفر از هموطنان در گردشگاه هاي دريايي بدون وقوع هيچ گونه حادثه اي  اقدام به گردش کردند.

مديرروابط عمومي اداره کل  بنادر و دريانوردي خوزستان   ادامه داد : با ايجاد تمهيدات مناسب به لحاظ ايمني و رفاهي در اين ايام، ضمن استقبال از هم ميهنان ، گوشه هايي از دستاوردها، اقدامات و فعاليت هاي جاري در حوزه حمل و نقل دريايي خود را معرفي کرده  و هموطنان با مشاهده ي اين فعاليت ها با اهميت و جايگاه بنادر در بازرگاني و اقتصاد کشور آشنا  شدند .

 احمد خدامي  گفت : ارائه امکانات خدماتي در مبادي ورودي بنادر ، پاسخگويي به سوالات بازديدکنندگان و راهنمايي آنان، استقرار تيم خدمات فوريت هاي پزشکي و خدمات تعميرات خودرويي و ارائه خدمات رفاهي، از جمله امکانات اين اداره کل طي تعطيلات نوروزي به شمار مي رفت .

هر ساله با آغاز تعطيلات سال نو بخش قابل توجهي از هموطنان به لحاظ برخورداري بنادر استان خوزستان از جاذبه هاي دريايي و بندري و همجواري با يادمان هاي شهداي دوران دفاع مقدس به سمت  بنادر استان خوزستان عزيمت کرده و از منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني به عنوان پهناورترين مجتمع بندري کشور بازديد مي کنند.
برچسب ها: خوزستان ، بازدید ، بنادر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.