سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی:

فرقی نمی کند چه کسی المپیکی شود مهم کسب مدال است

قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: این که چه کسی در بازی های المپیک نماینده ایران باشد اهمیتی ندارد مهم کسب مدال و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان است.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این که چقدر احتمال می دهد ملی پوش ایران در بازی های المپیک 2016 شود اظهار داشت:واقعاً فرقی نمی کند حسن رحیمی و یا رضا اطری نماینده وزن 57 کیلو گرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک برزیل باشد مهم این است هر کشتی گیری این افتخار نصیبش شد با همه وجود برای رسیدن به بهترین عنوان بجنگد. 

دارنده مدال نقره جهان افزود:با توجه به تصمیم شورای فنی و رسول خادم قرار شده من به همراه رضا اطری در یک تورنمنت بین المللی کشتی بگیریم و هر فردی عملکرد بهتری داشت صاحب دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک شود به همین منظور حالا که روش انتخاب به این شکل است در هر میدانی که مربیان صلاح بدانند با قدرت حاضر خواهم شد. 

وی تاکید کرد:من در طول ده سالی که در رده ملی کشتی می گیرم هیچگاه با رقابت انتخابی مشکلی نداشته و ندارم و تازه اعتقاد دارم با این فرآیند دیگر جای هیچ حرف و حدیثی هم باقی نخواهد ماند.   

رحیمی درباره وضعیت فعلی خودش هم گفت:یک مصدومیت جزئی داشتم که خوشبختانه بر طرف شده در مرحله قبلی اردوی تیم ملی تمرینات استقامتی پرفشاری را پشت سر گذاشتم و هم اکنون تقریباً به یک فُرم ایده آل رسیده ام که امیدوارم در ادامه نیز با انجام تمرینات با برنامه ای که در نظر گرفته شده و بدون آسیب دیدگی بتوانم روند رو به جلویی داشته باشم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.