سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اعزام 15گروه جهادی از اصفهان به مناطق محروم

در ایام نوروز ۱۵ گروه جهادی از استان اصفهان برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شرق اصفهان و سایر استان‌ها اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۵۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 500 نفر در قالب 15 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شرق اصفهان و استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، چهارمحال بختیاری، یزد، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

حسین انوری گفت:این گروه‌ها از 28 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری در عرصه‌های عمرانی همچون ساخت و بهسازی مساجد، مدارس، حمام، خانه مستضعفین و عرصه‌های فرهنگی، قرآنی، علمی، مذهبی، کارآفرینی، هنری در مناطق محروم فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت 15 گروه جهادی در ایام نوروز سال گذشته افزود: عمده اعزام گروه‌های جهادی در فصل تابستان است که با هماهنگی قرارگاه گروه‌‌های جهادی استان اصفهان به فعالیت می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان تصریح کرد: گروه‌های جهادی استان اصفهان با هماهنگی با قرارگاه گروه‌های جهادی استان برای جلوگیری از موازی کاری به صورت متمرکز و مستمر در مناطق محروم استان اصفهان و سایر استان‌ها حضور می‌یابند،

گفتنی است این قرارگاه وظیفه پشتیبانی و هدایت گروه‌ها را بر عهده دارد و گروه‌های جهادی استان بر اساس برنامه مدون در مسیر رشد و توسعه مناطق محروم فعالیت می‌کنند. 


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.