سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا تینو صالحی در نمایش «ننه دلاور» بازی نکرد؟

تینو صالحی بازیگر نمایش «یافت آباد» از دلایل بازی نکردن در نمایش «ننه دلاور» گفت.

تینو صالحی بازیگر نمایش «یافت آباد» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره همکاری با محمد مساوات کارگردان «یافت آباد» گفت: یک ماه است که تمرینات را شروع کردیم و این دومین نمایشی است که با هم کار می‌کنیم. در واقع «قصه‌ ظهر جمعه» اولین همکاری من با محمد مساوات بود و می‌توانم بگویم این فرد از جمله کارگردانان جوان خلاقی است که خیلی زود پیشرفت کرد.

وی ادامه داد: نمایش «یافت آباد» برای اولین بار اجرای عموم می‌رود و داستان در مورد چند دوست خانوادگی است که درگیر سوءتفاهم مالی می‌شوند، به نوعی اتفاقات فضای مجازی این روزها را در قصه گنجانده شده است.

صالحی درباره اینکه چرا در نمایش «ننه دلاور» حضور ندارد، اظهار داشت: من به عنوان بازیگر در این نمایش در تمرینات حضور داشتم اما به دلیل اینکه لوزه‌هایم را جراحی کردم ونمیتوانستم از حدی بلندتر صحبت کنم از این کار بیرون آمدم اما در نمایش «یافت آباد» علی رغم مشکل صدایم کارگردان پذیرفت که با این شرایط در نمایش بازی کنم ولی متاسفانه نتوانستم در نمایش «ننه دلاور» همکاری داشته باشم.

وی با اشاره به غیر قابل پیش بینی بودن تعداد تماشاگران برای دیدن اثری خاطر نشان کرد: سطح سلیقه ی مخاطبان بسیار تغییر کرده تا جایی که می‌بینیم مخاطب آثار بد بیشتر شده و این موضوعات همه نتیجه آن است که تئاتر به سمت تجاری شدن می رود و این اصلا خوب نیست وباید جلویش گرفته شود اما امیدواریم نمایش «یافت آباد» جزو آثار خوب و پر مخاطب شود.

گفتنی است؛ نمایش «یافت آباد» به کارگردانی محمد مساوات از 26 فروردین هر شب در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود و احسان بهلولى، نوشین کریمى، محمد على محمدى، رومینا مومنى، تینو صالحى، لیندا کیانى، حمیدرضا محمدى، پوریا رحیمى سام در این اثر ایفای نقش می‌کنند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.