سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاضل نظری: هفته هنر انقلاب بهار حوزه هنری است

حوزه هنری بهاری دارد كه ما از آن غفلت كرده‌ایم. باید به هفته هنر انقلاب كه با بهار طبیعت هم مقارن شده است به عنوان یك ثروت نگاه كنیم.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری؛ فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری در دیدار نوروزی رئیس، هنرمندان و كاركنان این نهاد انقلابی، با بیان اینكه تمام بخش‌های حوزه هنری اعضای یك پیكر هستند، اظهار كرد: باید به این طرز تفكر برسیم كه هر عضوی از این نهاد اگر كارش را خوب انجام دهد، تاثیر آن در بخش‌های دیگر نیز دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: حوزه هنری را می‌توان به یك مزرعه تشبیه كرد و ممكن است برداشت محصول از این مزرعه با زمان مواجه شود و یا آفت هایی داشته باشد. هنرمندانی در حوزه هنری رشد كرده‌اند كه وقتی به شرایط امروزشان نگاه می‌كنیم، می بینیم كه هیچ تناسبی با ارزش های مدنظر حوزه هنری ندارند. اما در عین حال هنرمندان بسیاری هم وجود دارند كه حوزه هنری به داشتن‌ آن‌ها افتخار می‌كند.

نظری همچنین گفت: ملاك ارزشیابی ما جشنواره‌ها نیستند، اما موفقیت در جشنواره‌ها می‌تواند یكی از نشانه‌های موفقیت هنرمندان حوزه هنری باشد و در سالی كه گذشت این موفقیت به عددی سه رقمی رسید و بیش از 100 هنرمند حوزه هنری در جشنواره‌های مختلف موفق به كسب مقام شدند.

معاون هنری حوزه هنری با اشاره به اینكه در سال 95 تغییراتی در برخی برنامه‌های حوزه هنری ایجاد خواهد شد، عنوان كرد: برگزاری برخی جشنواره ها به سال آینده موكول می‌شود و برخی جشنواره‌های دوسالانه نیز سالانه می‌شوند.

وی درباره هفته هنر انقلاب نیز اظهار داشت: حوزه هنری بهاری دارد كه ما از آن غفلت كرده‌ایم. باید به هفته هنر انقلاب كه با بهار طبیعت هم مقارن شده است به عنوان یك ثروت نگاه كنیم. امسال شورای معاونان حوزه هنری و رئیس این نهاد تصمیم گرفته‌اند تا در یك هفته و در قالب ویژه برنامه گسترده‌ای هفته هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شود.

نظری تصریح كرد: در این هفته محصولات، دستاوردها و برنامه‌های حوزه هنری به مخاطبان معرفی می‌شود و برنامه‌های ادبی، موسیقایی، سینمایی، تجسمی و ... خواهیم داشت. همچنین در این هفته هنرمندان انقلابی بر سر مزار شهدا، به ویژه شهید آوینی حضور پیدا می‌كنند و با حضور در بارگاه مطهر حضرت امام خمینی (ره)، با آرمان های آن امام راحل تجدید بیعت خواهند داشت.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.