سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تشکیل کمیته‌‌ اقتصاد مقاومتی در شهرداری کرمان

شهردار کرمان با اشاره به تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در شهرداری گفت: شهرداری کرمان از نوروز امسال عمل به این شعار سال را آغاز کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان،علی بابایی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی را در شهرداری کرمان، از سال قبل با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وردی آغاز کردیم و امسال هم این موضوع با برنامه‌ریزی دقیق‌تری در دستور کار تمام سازمان‌ها قرار دارد.

بابایی افزود: سال گذشته 132 نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شدند و نیروی دیگری جایگزین آن‌ها نشد؛ ضمن این‌که کشتارگاه هم به بخش خصوصی واگذار شد که در رابطه با برگشتن 57 نفر نیروی کشتارگاه به شهرداری هم، مقاومت کردیم.

بابایی تصریح کرد: مجموعه‌ی حیات وحش در سال گذشته 450 میلیون تومان هزینه و 70 میلیون تومان درآمد داشته که این مجموعه نیز به بخش خصوصی واگذار شد تا با تعداد نیروی کم‌تر و تنوع بیش‌تر کار ادامه پیدا کند.

شهردار کرمان هم‌چنین از واگذاری مجموعه‌ی آکواریوم به بخش خصوصی خبر داد و گفت: واگذاری مجموعه‌ی گل‌وگیاه به بخش خصوصی نیز در دستور کار است.

شهردار کرمان هم‌چنین به ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های نوروزی پرداخت و با بیان این‌که در ایام نوروز به هیچ‌وجه تعطیلی نداشتیم، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره از جمله اقداماتی بود که در روزهای پایانی سال و حتی ایام نوروز، در دستور کار قرار داشت.
.
شهردار کرمان از پایان ساخت زیرگذر گنبدجبلیه در روزهای پایانی سال گذشته خبر داد و افزود :این تقاطع زودتر از زمان مقرر به بهره برداری رسیده است.وی هم‌چنین با بیان این‌که در ایام پایانی سال گذشته روزانه 1100 تا 1200 تن آسفالت در معابر مختلف شهر پخش شد، گفت: لکه‌گیری حفاری‌هایی که شرکت‌های خدماتی برق، آب، گاز و مخابرات انجام داده بودند، از آن جمله بود.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: 12 پارکینگ برای ایام نوروز آماده‌سازی شد تا مسافران نوروزی مشکلی نداشته باشند
.

بابایی شن‌ریزی اطراف دریاچه‌ی جنگل قائم، تعویض و رنگ‌آمیزی جدول‌ها در نقاط مختلف شهر، اجرای باند کندروی گنبدجبلیه، پیاده‌روسازی نقاط مختلف شهر، نصب پرچم رنگی و بنرهای خوش‌آمدگویی، نصب سه مجسمه‌ی باستانی پاریزی، میرزارضا کرمانی و گنجعلی‌خان، اجرای طرح دار قالی و پته در بولوار باستانی پاریزی و اجرای المان‌های مختلف در سطح شهر را از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری برشمرد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.