سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حضور اتباع خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان

اتباع خارجی 17کشور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان حضورداشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مسئول ستاد راهیان نور خوزستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ،اتباع خارجی از 17کشور جهان از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان بازدید کردند.

سرهنگ ناصر ندایعلی تعداد بازدیدکنندگان خارجی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان را در این مدت دو هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت افزود: بیشتر بازدیدکنندگان از کشورهای اروپایی و آسیایی و امریکا بوده اند.

وی گفت: راویانی به زبان انگلیسی ، رشادت ها ، شجاعت ها و ایثارگری ها رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای بازدیدکنندگان خارجی تبیین کردند.

در طول تعطیلات نوروزی (25 اسفند 94 تا 14فروردین 95) حدود سه میلیون نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان بازدید و قبور مطهر شهدای گمنام را زیارت کردند.

امسال اغلب بازدیدکنندگان با خودروهای شخصی از مناطق عملیاتی و یادمانی خوزستان دیدن کرده ضمن آنکه تعداد زیادی نیز در قالب کاروان های راهیان نور با اتوبوس و قطار به خوزستان سفر کردند.

از میان مناطق عملیاتی و یادمانی ، منطقه شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر و یادمان شهدای گمنام والفجر 8 در کرانه شرقی اروندرود بیشترین بازدیدکننده را داشته اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.