سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلیان در نطق میان‌دستور:

سیاست موشکی ایران منطقی‌ترین روش بازدارندگی است

نماینده مردم اسلام آباد گفت: سیاست موشکی ایران منطقی‌ترین روش بازدارندگی است و با قطعنامه‌های صادره منافاتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آباد در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل حکایت از اوضاع خارج و داخل کشور دارد.

وی با بیان اینکه مسئولین باید از شعار بیرون آمده و دست به اقدام و عمل بزنند ادامه داد: مسئولین هیچ امیدی به بیگانگان نباید داشته باشند و با تکیه به نیروهای داخلی روی پای خود بایستند و حتی فکر وابستگی به بیگانگان و حمایت آنان را به دل راه ندهند و بدانند دشمنان قسم خورده ملت ایران همیشه به فکر توطئه و دشمنی با این ملت هستند.

نماینده مردم اسلام آباد افزود: درخصوص اجرای موفق برجام و کارشکنی آمریکا بارها گفته شده که هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و بعد از توافق هسته‌ای، در اجرای برجام به تعهدات خودشان عمل نمی‌کنند.

جلیلیان با بیان اینکه دفاع موشکی ایران هیچ ربطی به آمریکا ندارد، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت ایران از تلاش‌های سپاه پاسداران برای توانمندسازی حوزه موشکی ایران تقدیر و تشکر می‌کنند.

وی گفت: سیاست موشکی ایران منطقی‌ترین روش بازدارندگی است و با قطعنامه‌های صادره منافاتی ندارد. 

نماینده مردم اسلام آباد خاطر نشان کرد: امیدوارم بعضی از بداخلاقی‌های انتخاباتی که توسط برخی از افراد فرصت طلب که با رأی مردم روانه مجلس شده‌اند و اگر نام و نشانی دارند مدیون مردم هستند باعث آزردگی خاطر آنان نگردد.

جلیلیان گفت: از برگزارکنندگان انتخابات هفتم اسفند وزارت کشور شورای نگهبان، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تشکر می‌کنم. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.