سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

بانوی جودوکار شاهرودی مسافر مسابقات آسیایی

دنیا آقایی ، بانوی جودوکار شاهرودی به مسابقات آسیایی ازبکستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان، ناهید امیدی مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان
گفت: سرمربی تیم ملی جودو بانوان نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرد که در این بین آنها نام دنیا آقایی ورزشکار شایسته شاهرودی که در مسابقات نوجوانان قهرمانی 2009 آسا در لبنان مدال برنز به دست آورده بود و در رقابت های کوراش 2015 آسیا هم مدال طلا به ارمغان آورد به چشم می خورد.

وی در ادامه افزود: تیم ملی جودوی بانوان از 15 تا 19 فروردین ماه به منظور حفظ آمادگی بدنی و ارتقاء توان روحی در مشهد مقدس تمریناتش را دنبال خواهد کرد.

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: بر این اساس تیم ملی جودو بانوان با ترکیب چهار نفره در مسابقات قهرمانی آسیا که  27 تا 30 فروردین ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود شرکت می کند.

دنیا آقایی، جودو کار 22 ساله شاهرودی است که دارای مدال طلا مسابقات قهرمانی کشور از سال 88 تا 92 ، مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان در بیروت 2006 ، مقام پنجم مسابقات آسیایی جوانان در چین 2007 و مدال طلای مسابقات قهرمانی کوراش آسیا در لبنان است.
انتهای پیام/

 

برچسب ها: بانو ، جودو ، مسافر ، مسابقات ، اسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.