سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آموزش هزار نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای منوجان

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای منوجان از آموزش بیش از هزار نفر در مرکز آموزشی این شهرستان طی پارسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سنجری گفت: در رشته برق خودرو 110 نفر آموزش دیدند‌ که 30 نفر آنها معرفی شده از هنرستان کاردانش اندیشه و 80 نفر کارآموزان آزاد هستند.
وی افزود: از بین کارآموزان کاردانش 7 نفر مشغول به تحصیل در دانشگاه شده و برای مابقی دیپلم صادر شده که تعداد 40 نفر از کارآموزان آزاد مشغول به‌کار شده‌اند.
سنجری خاطر نشان کرد: در رشته مکانیک خودرو 102 نفر کارآموز آموزش دیده‌اند که 34 نفر معرفی شده از هنرستان کاردانش اندیشه و تعداد 9 نفر از آنها در آزمون دانشگاه قبول و مشغول به تحصیل هستند و تعداد 68 نفر از کارآموزان آزاد آموزش دیده‌اند که 35 نفر از آنها مشغول به‌کار شده‌اند.
وی تصریح کرد: در رشته برق ساختمان تعداد 100 نفر آموزش دیدند که تعداد 30 نفر معرفی شده از هنرستان کاردانش هستند و هشت نفر از آنها به دانشگاه راه یافته و تعداد 70 نفر کارآموز به‌صورت آزاد آموزش دیدند که 38 نفر از آنها مشغول به‌کار شدند.
سنجری با اشاره به اینکه در رشته جوش‌کاری 102 نفر آموزش دیدند که 38 نفر مشغول به کار شدند، یادآور شد: همچنین در رشته‌های صنایع‌دستی در حرفه‌های چرم‌دوزی و صنایع‌دستی و گل‌دوزی و تعداد 200 نفر در آموزشگاه‌های کامپیوتر آموزش دیدند که تعداد 30 نفر به هسته گزینش نیروی انتظامیبرای استخدام معرفی شدند.
وی افزود: در آموزشگاه‌های خیاطی شهرستان تعداد 70 نفر آموزش‌های نازک ‌دوزی و ضخیم ‌دوزی دیدند که در حال حاضر 15 نفر مشغول به صورت مشاغل خانگی هستند.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.