سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تشکیل فراکسیون امید در مجلس دهم/ در مورد ریاست فراکسیون هنوز تصمیم گیری نشده است

منتخب مردم تهران در مجلس دهم از تشکیل فراکسیون امید خبر داد.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از تشکیل فراکسیون امید در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: در مورد تشکیل فراکسیون امید در مجلس آتی تصمیم گیری شده است.

وی در ادامه افزود: ائتلافی برای انتخابات 7 اسفند ماه به نام ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان تشکیل شد که پس از ائتلاف با حامیان دولت، نام ائتلاف امید را برای آن انتخاب کردیم از این رو فراکسیون امید در مجلس تشکیل خواهد شد.

منتخب مردم تهران با بیان اینکه در مورد زیر مجموعه فراکسیون امید بحثی نشده است چرا که باید بعد از تشکیل فراکسیون پیش بینی شود، گفت: به نظر می‌رسد 3 فراکسیون سیاسی در مجلس آتی داشته باشیم، و قطعا فراکسیون‌‌های تخصصی نیز تشکیل خواهند شد.

عارف با اشاره به اینکه ممکن است مقوله‌هایی مانند محیط زیست، معلمان و کارگران زیر مجموعه فراکسیون امید باشند، ادامه داد: هنوز در مورد ریاست فراکسیون تصمیم گیری نشده است چرا که مرحله دوم انتخابات برگزار نشده است.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پایان خاطر نشان کرد: برای انتخاب هیئت رئیسه فراکسیون پروسه دموکراتیک وجود دارد و اینطور نیست که رئیس از قبل تعیین شود، طبیعتا اعضای فراکسیون هیئت رئیسه را مشخص می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
امیدوارم هدف از تشکیل فراکسیون امید خدمت به مردم و مملکت باشد نه بدست آوردن ریاست مجلس و کمیسیونها.