سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست رییس جمهور با وزیر و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

رییس جمهور صبح دوشنبه در نشستی با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملکرد، وضعیت و برنامه‌های این وزارتخانه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور صبح دوشنبه در نشستی با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملکرد، وضعیت و برنامه های این وزارتخانه را مورد بررسی قرار داد.

در ابتدای این نشست دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارشی را از اقدامات و برنامه های اجرا شده در بخش های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کرد.
 
همچنین در این نشست که بیش از یک ساعت به طول انجامید، چند تن از معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارش هایی در رابطه با عملکرد و وضعیت فعالیت های انجام شده و در دست اقدام در حوزه های گوناگون از جمله جایگاه بخش IT (فناوری اطلاعات)، میزان سرمایه گذاری ها در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملکرد اهداف کمی و شاخص های کلیدی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، درآمدهای دولت از بخش IT، اهداف کلیدی سند راهبردی برنامه ششم توسعه در حوزه ITC (فناوری اطلاعات و ارتباطات)، افزایش ظرفیت شبکه انتقال داخلی، طرح صیانت فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی و برنامه های توسعه صنعت، پژوهش، فناوری و آموزش ارائه کردند.
 
رییس جمهوری قرار است در جمع مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنرانی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.