سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

لزوم اقدام برای پرداخت 30 درصد مطالبات نشریات لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: دستگاه های مختلف در جهت پرداخت ٣٠ درصدی مطالبات نشریات اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ حجت الاسلام حنان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان افزود: تمامی ابزارهای اطلاع‌رسانی در استان باید به‌طور یکسان موردحمایت قرار گیرند و دستگاه‌های اجرایی مختلف در خصوص پرداخت ٣٠ درصدی مطالبات نشریات اقدام نمایند.

وی گفت: رسانه‌ها از طرفی وظیفه اطلاع‌رسانی را بر عهده‌دارند و از طرف دیگر حقوقی نیز دارند که در همین راستا باید مطالبات آن‌ها را از همین ابتدای سال در اولویت قرارداد

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز با اشاره به نقش رسانه در توسعه جامعه، بر ضرورت تقویت رسانه‌ها و بهره‌گیری از توان رسانه‌های محلی در جهت رشد و توسعه استان تأکید کرد.

شاهرخی گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در مراحل مختلف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای از ظرفیت رسانه بهره گیرند.

وی افزود: بهره‌گیری از توان رسانه در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی موجب افزایش مشارکت مردم و همچنین تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود.

شاهرخی، همچنین با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی تورهای تبلیغاتی برای طرح‌های عمرانی، ادامه داد: در این راستا بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، مراکز آموزشی و حتی شورای های شهر و روستا و دهیاری‌ها ضروری است.

وی همچنین با تأکید بر توجه به تبلیغات شهری، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت بیلبوردها و تابلوها در مناطق مختلف شهر برای اطلاع‌رسانی در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی باید موردتوجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، ادامه داد: مسئولان روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند دستاوردهای شاخص و مؤثر دولت و دستگاه‌های اجرایی را به گوش مردم برسانند
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.