سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

حمایت قضایی از مطبوعات استان

رییس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: بمنظور افزایش آزادی بیان و مطالبه‌گری، مطبوعات استان قزوین مورد حمایت قضایی قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛جمال انصاری افزود: با توجه به اینکه افزایش کمی رسانه‌ها از یک طرف فرصت و از یک طرف آسیب و تهدید به‌شمار می‌رود بهمین منظور حمایت قضایی از مطبوعات و خبرگزاری‌ها وجود دارد.

وی افزود: افزایش کمی رسانه‌ها به عنوان فرصت ضمن رقابت بیشتر رسانه‌ها سبب گرایش پیدا نکردن اقشار جامعه به چند رسانه خاص می‌شود و خارج شدن از کیفی بودن یکی از آسیب‌ها و تهدیدهای افزایش رسانه‌هاست که در همین راستا حمایت قضایی از رسانه‌ها انجام می‌شود.

 انصاری افزود: حمایت از مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای اشکال مختلف در حوزه‌های مصداقی و سیاسی با توجه به دستورالعمل‌های قضایی انجام می‌شود.

 رییس ‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در 3 سال گذشته 3 پرونده مطبوعات وجود داشته که این پرونده‌ها با تلاش همکاران دبیرخانه هیات منصفه مطبوعات با توجه به ساز و کارهای مشخص حمایتی برطرف شده است.

 وی افزود: دادگستری استان قزوین اقدامات خود را در قالب یادآوری، تذکر و گفتمان انجام می‌دهد که این اقدامات در راستای افزایش فرهنگ پاسخ‌گویی و مطالبه‌گری به صورت دقیق، صحیح، علمی و مطبوعاتی است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.