سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طرح نوروزی؛

خطای انسان عامل اصلی تلفات جاده ای/ کاهش 70 درصدی تلفات

مدیر راهداری استان تهران گفت: بیشتر تلفات جاده ای به علت عوامل انسانی انجام می شود.

ذکریا صفرزاده مدیر راهداری استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:خطای انسانی بیشترین سهم را در تلفات جاده ای به خود اختصاص داده اند به طوری که 75 درصد این آمار به آنها برمی گردد و سهم جاده، وسائل نقلیه و شرایط جوی 25 درصد است.

وی افزود: در سال گذشته از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین ماه بر اساس آمار پزشکی قانونی 23 کشته در سطح استان گزارش شد.

وی افزود:بر اساس گزارش اعلام شده از سوی پلیس راه، آمار کشته های برون شهری استان تهران در امسال با کاهش هفتاد درصدی همراه بوده است.
 

***اقدامات انجام شده در طرح جهادی نوروزی

مدیر راهداری استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه از یکم تا بیست و پنجم اسفند ماه راهداری جهادی برای آماده‌سازی راه‌های استان برای مسافران نوروزی آماده شد اظهار داشت: حدود 1000 نفر راهدار با 300 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در سطح استان مستقر شدند.

وی عنوان کرد: نصب گاردریل سه موج و دو موج، نصب نیوجرسی مفصلی و جدید در آزاد راه تهران – قم، خط کشی راه‌ها، پاک‌سازی حاشیه راه‌ها، رنگ‌آمیزی گاردریل، رفع نواقص تابلو و علائم اطلاعاتی و هشداری، تابلوهای تامین امینی ترافیکی، شناسایی نقاط پرحادثه و طرح مدیریت سرعت از جمله این اقدامات بودند.

***اقدامات راهداری نوروزی


صفرزاده تاکید کرد: راهداری نوروزی از پانزدهم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه انجام شد.

وی افزود: در این طرح حدود 700 راهدار و 300 دستگاه راهداری و راه‌سازی برای خدمات‌رسانی به افرادی که از راه‌های استان تردد داشتند استقرار داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صفرزاده ، آمار ، اقدامات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.