سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

زیرگذر شریعتی اهواز در انتظار افتتاح

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز گفت: تا دو سه ماه آینده زیرگذر شریعتی اهواز به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد صفری در نخستین شورای اداری شهرداری اهواز در سال 1395 که در سالن اجتماعات این شهرداری با حضور استاندار خوزستان تشکیل شد بیان داشت: زیرگذر شریعتی هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دوسه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: زیرگذر شریعتی از طرح های مهم این کلانشهر است که در شهریور 1392 و زمان شهردار سابق اهواز کلنگ زنی شد و قرار بود طی 8 ماه به بهره برداری برسد.

صفری اظهار کرد: وعده افتتاح این زیرگذر تاکنون چندین نوبت تمدید شده است، شهریور 93، مهر 93، دهه فجر93  و سال 94 تاریخ هایی است که برای زمان بهره برداری آن اعلام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار همچنین اولویت شهرداری اهواز را اجرای طرح های عمرانی برای رفع گره های ترافیکی اهواز عنوان کرد و اذعان داشت: تعریض پل سوم و رمپ های دسترسی و تمرکز بر روی مسیر بزرگراهی پل پنجم در همین راستا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح تقاطع جوادالائمه عملیات نهایی را طی می کند و ظرف چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

محمد صفری گفت: تقاطع غیرهمسطح ولایت با برش کوه در حال اجرا است و تقاطع چهارشیر به عنوان بزرگترین طرح عمرانی شهرداری نیز در حال کار است که امیدواریم تا پایان امسال پل اصلی آن تکمیل شود.

به گفته وی یادمان سرداران شهید در اهواز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دفاع مقدس با مشارکت استانداری نیز در حال اجرا می باشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: در سال جاری احداث 5 تقاطع در اتوبان گلستان، میدان دانشگاه و میدان جمهوری نیز در دستور کار قرار دارد و مسیر پل ششم و مسیر ارتباطی میدان شهید صیاد شیرازی در حال اجرا است و تکمیل جاده ساحلی شرقی تا پل نهم، تکمیل مسیر دسترسی مهرشهر به زردشت، بهسازی مسیر ورودی باغ فردوس و احداث مسیر ارتباطی بلوار قدس به کیانشهر نیز از برنامه های امسال می باشند.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.