سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ثبت17 هزار و500 تماس با پلیس 110 کرمان در نوروز

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان با اشاره به 17 هزار و 505 تماس به مرکز فوريت هاي پليسي در ايام نوروز، گفت: اين تعداد تماس با 110 نشانگر اعتماد مردم به پليس شهر كرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ عبدالعلي روانبخش افزود: ارتباط مردم با پليس وارائه راه کارهاي عملياتي موجب اقتدار بيشتر ناجا مي شود.

وی اعتماد، ارتباط و مشارکت مردم را اصول و پايه اصلي سرمايه اجتماعي خواند و خاطرنشان کرد: ارزش هاي اجتماعي مي تواند به انسجام اجتماعي کمک کند و باعث نظم اجتماعي که زيربناي امنيت پايدار است، شود.

وي با اشاره به افزايش پنج درصدي تعداد تماس ها تصریح کرد : بيش از 11 هزار و 400 مورد از اين تماس ها به صورت تلفني راهنمايي و ارشاد و چهار هزار و 369 تماس نيز به عمليات پليسي منجر شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: مأموران انتظامي مراکز 110 همچنين با گشت زني هاي هدفمند خود در نقاط جرم خيز سطح شهر کرمان 29 سارق را نيز حين سرقت شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ روانبخش در خصوص نحوه ارائه خدمات در تعطيلات نوروزي افزود: کارکنان مرکز 110 فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان موفق شدند در تعطيلات نوروز با رسيدگي سريع و صحيح به درخواست هاي مراجعان، رضايت شهروندان که يکي از مهم ترين اهداف و اولويت هاي ماموريتي در استان است را جلب کنند.

وي در ادامه امنيت شهر کرمان را مطلوب ارزيابي کرد وگفت: شهر کرمان به واسطه داشتن مردماني ولايت مدار و متدين همواره يکي ار شهر هاي امن کشور بوده و اميدواريم با همراهي و مشارکت بيش از پيش همين مردم اين امنيت همواره در کرمان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پلیس ، نوروز ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.