سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تماشای آثار فارغ‌التحصیلان هنرستان هنرهای زیبا در گالری هنرهای تجسمی

نمایشگاه آثار "هنرهای تجسمی" گروهی از فارغ‌التحصیلان هنرستان هنرهای زیبا در گالری 2 و 3 موزه هنرهای معاصر اصفهان برپاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمدرضا رهبری رئیس موزه هنرهای معاصر اصفهان درباره نمایشگاه‌های برگزار شده در این موزه گفت: به مناسبت عید نوروز، ‏6 نمایشگاه در 6 گالری موزه هنرهای معاصر برگزار شد که با توجه به انتخاب اصفهان در سال 2016 میلادی به عنوان ‏شهر خلاق، بخش اصلی نمایشگاه ها به آثار برگزیده اساتید صنایع دستی اختصاص یافت.
وی افزود: دو گالری از این موزه به نمایش آثار گروهی از هنرمندان هنرهای تجسمی اصفهان اختصاص یافته است که در این گالری‌ها، آثار ‏جمعی از فارغ‌التحصیلان دبیرستان هنرهای زیبا در دهه‌های 60 و 70 در ‏رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، طراحی، عکاسی و گرافیک به نمایش درآمده است.
رئیس موزه هنرهای معاصر اصفهان تصریح کرد: استاد خوشنویس‌زاده از جمله این هنرمندان است که آثاری از ایشان در رشته‌های نگارگری، ‏معرق و سوخت روی چرم مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: هنردوستان برای بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا 15 فروردین ماه به گالری های 2 و 3 موزه هنرهای معاصر اصفهان مراجعه کنند.
گفتنی است؛ موزه هنرهای معاصر اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از ایام نوروز تا 20 فروردین ماه میزبان نمایشگاه های هنری است .




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.