سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی شایسته ای برای جامعه مسلمان

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی شایسته ای برای جامعه مسلمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار مناسب و شایسته ای برای جامعه مسلمان متشکل از زنان و مردان است.

همایون قنواتی افزود:لازم است که از همه بانوان که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت داشته اند، تقدیر و تشکر کنم و به نظر می رسد اگر دفتر مشاور بانوان به کمیته بانوان تبدیل شود و جلسات منظم برگزار و از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده شود، می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی به بهبود شرایط زنان در جامعه پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از انقلاب در سایه نظام جمهوری اسلامی، زنان در تمامی عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی حضور پررنگ داشته اند و در کمترین حوزه ای می بینیم که بانوان حضور نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، افزود: این نشان می دهد مسیری که انقلاب و مسئولان سیاست گذاری و برنامه ریزی کرده اند، مسیر روشنی است و همه به طور یکسان می توانند از امکانات ارائه شده استفاده کنند.

قنواتی، گفت: هرچه ما به ارتقای فعالیت های فرهنگی بپردازیم و در این راه تلاش بیشتری کنیم به فضای اجتماعی جامعه و زندگی مردم و خانواده خود کمک کرده ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.