سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ریز گردها 36 روز مهمان ناخوانده کرمانشاه بودند

به گفته رئیس اداره نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه طی سال 94 در مجموع هوای کرمانشاه 36 روز غبارآلود بود که از این تعداد 33 روز در وضعیت هشدار، دو روز اضطرار و یک روز در وضعیت بحران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ثریا قربانی با اشاره به وجود بیشترین روزهای هشدار در فصولبهار و تابستان گفت: دو روز شرایط اضطرار نیز مربوط به خرداد و تیرماه بود و یک روز بحرانی هم در اسفند سال گذشته رخ داد


وی افزود: در سال 93 تنها 24 روز هوای غیراستاندارد داشتیم که از این تعداد 22 روز هشدار، یک روز اضطرار و یک روز بحران بود.در سال 94 این رقم به 36 روز رسید.

قربانی خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها و جهت وزش باد علل بروز ریزگردها دانست و گفت: 99 درصد ریزگردهایی که وارد استان می‌شود کانون‌های گرد و غبار خارج از کشور است و به ندرت گرد و غبار با منشاء داخلی داریم.

وی با اشاره به فعالیت 9 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان افزود: معمولا از این 9 ایستگاه پنج یا شش ایستگاه همواره فعال هستند.از این تعداد چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه است و در هریک از شهرستان‌های پاوه، کنگاور، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین نیز یک ایستگاه داریم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.