سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرموذن در نطق میان‌دستور:

بی‌اعتنایی به مطالبات مردم موجب ایجاد شکاف بین ملت و انقلاب می‌شود

نماینده اردبیل گفت: پایمال کردن حقوق ملت و خصوصا زنان و بی اعتنایی به خواست ومطالبات آنها به سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور لطمه وارد می کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل،‌میر و سرین در نطق میان دستور ضمن تبریک سال نو به عموم مردم ایران اظهار کرد: امروز سالروز خاکسپاری مادر مومنه‌ای است که به جهت رد صلاحیت به ناحق دو فرزندش در جریان انتخابات مجلس هشتم در شهر اردبیل دق مرگ شد و دارفانی را وداع گفت.

وی با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: نباید با بی توجهی و بی مهری به حق انتخاب شهروندان اصفهانی با روش غیر قانونی حق نمایندگی سرکارخانم مینو خالقی را از وی سلب کرد. از نهادهای حاکم انتظار می رود که در پاسخگویی به خواسته به حق آحاد ملت خاصه زنان با کفایت ایران هرچه سریعتر اقدام نماید.

پیرموذن ادامه داد:  در انقلاب عهد بستیم که پاسخگوی خواسته های ملت باشیم و به قول امامان میزان رای ملت است. همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم است و هر اقدامی که به شکاف میان نظام و مردم بیانجامد ضربه‌ای به انقلاب اسلامی است.

نماینده اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین با تاکید بر نقش مردم در اداره کشور گفت: پایمال کردن حقوق ملت و خصوصا زنان و بی اعتنایی به خواست ومطالبات آنها به سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور لطمه وارد می کند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع مالی در دولت نقش مردم در توسعه اقتصادی آینده کشور باید بیشتر از دولت باشد و مردم در این عرصه باید وارد عمل شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تأیید حرکت صلح آمیز هسته‌ای کشور، افزایش صادرات نفتی، آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده، سهولت در روابط تجاری و مالی بین‌المللی و بسترسازی مؤثر برای سرمایه‌گذاری خارجی و صادرات غیرنفتی از نتایج اجرای برجام در اقتصاد کشور است که می‌تواند به یاری تولید ملی اقتصاد مقاومتی ایجاد و توسعه اشتغال را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، نطق ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.