سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

زندان پايان خط قاچاقچی هرویين

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان استان از شناسايی يك قاچاقچی موادمخدر خبر داد كه اقدام به حمل 790 گرم هرویين به صورت جاسازی و انباری كرده بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ داوود امجدی گفت: در اجرای طرح مهار وكنترل محورهای مواصلاتی ودر اجرای طرح برخورد با ورود موادمخدر ماموران انتظامی شهرستان استهبان اقدام به ایجاد تور ایست وبازرسی در جاده های اطراف این شهرستان كردند.

وی اظهار كرد: در این راستا ماموران به یكی از مسافران یك دستگاه اتوبوس كه از كرمان به سمت شیراز در حركت بود مشكوك و در در بازرسی از وی ۱۷ عدد بسته نایلونی حاوی هروئین كه در ساك وی جاسازی شده بود كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال متهم به پلیس مبارزه با موادمخدر در بررسی بعمل آمده مشخص شد وی مقداری موادمخدر هم بصورت انباری و بلع در شكم نگهداری كرده است.

سرهنگ امجدی گفت: تعداد ۶۰ بسته نایلونی كه به شكل كپسولی مانند متهم بلعیده بود، پس از دفع از شكم متهم از وی كشف شد كه با تشكیل پرونده و مقدار ۷۹۰ گرم هروئین مكشوفه از وی به مقام قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: زندان ، قاچاقچی ، هرویین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.