سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اسکان مسافران نوروزی در مدارس خوزستان

نزدیک به یک میلیون و 406 هزار مسافر نوروزی در مدارس خوزستان اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: نزدیک به یک میلیون و 406 هزار مسافر در مدارس این استان اسکان داده شد.

محمد تقی‌زاده افزود: برای نوروز امسال بیش از 3 هزار فرهنگی در قالب 41 ستاد اسکان کار خدمت‌رسانی را به مسافران نوروزی انجام دادند.

وی با بیان اینکه اسکان در سطح یک‌هزار و 217 مدرسه صورت گرفت، گفت: نزدیک به یک میلیون و 406 هزار نفر مسافر از جمله فرهنگی در سطح 11 هزار و 17 کلاس درس اسکان داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به کسب رتبه چهار مسافرت‌های نوروزی توسط استان خوزستان در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی افزود: اقدامات برای اسکان دادن مسافران نوروزی و تخصیص کلاس به آنها از 27 اسفند سال گذشته آغاز شده است.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه مدارس در سه سطح درجه «الف»، «ب» و «ج» بوده است گفت: 2 هزار و 150 کلاس درجه «الف»؛ تعداد 4 هزار و 150 کلاس درجه «ب» و تعداد 4 هزار و 367 کلاس درجه «ج» در کنار 350 اتاق ویژه برای انجام کار خدمت‌رسانی و اسکان در اختیار مسافران قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت کار بیمه مسئولیت مدنی و حوادث برای مسافران وارد شده به استان صورت گرفت و در کنار آن برای ارائه خدمات به آنها از تمام داشته‌های خود استفاده کردیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.