سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

احداث فرودگاه جدید اهواز توسط سرمایه‌گذار خارجی

مديرکل فرودگاه‌هاي خوزستان گفت: فرودگاه جديد اهواز توسط سرمايه گذار خارجي در جاده اهواز-ماهشهر احداث مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز،  محمدرضا رضايي اظهار کرد: فرودگاه جديد اهواز آماده جذب و ورود سرمايه گذاري خارجي است تا عمليات اجرايي آن آغاز شود.

وي افزود: شرکت فرودگاه‌هاي کشور در حال رايزني است تا از طريق يک شرکت خارجي ساخت فرودگاه جديد اهواز را آغاز کند.

مديرکل فرودگاه‌هاي خوزستان تصريح کرد: زمين در نظر گرفته‌شده براي اين فرودگاه در انتظار تأييد از سوي هوا و فضا است و پس از تأييد آن و برنامه ريزي شرکت سازنده، عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به طرح توسعه فرودگاه فعلي اهواز عنوان کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده به دنبال توسعه ترمينال داخلي هستيم که مديران پيشين آن را استارت زده بودند و همچنين طرح توسعه ترمينال خارجي نيز در حال اتمام است.

رضايي ادامه داد: هر دو ترمينال به گونه‌اي برنامه ريزي شده‌اند که از نظر ابنيه مجزا مي‌شوند و براي ترددهاي داخلي و خارجي دو سالن مجزا خواهيم داشت.

وي گفت: فرودگاه اهواز در ارزيابي فرودگاهي، فرودگاهي پرپرواز است و در بين 54 فرودگاه کشور از نظر پرواز، با 80 پرواز رفت و برگشت داخلي و خارجي در روز، پنجمين فرودگاه کشور است.

مديرکل فرودگاه‌هاي خوزستان عنوان کرد: فرودگاه اهواز داراي يک باند است که مقاومت آن از نظر فني 50 است و مي‌تواند ميزبان هواپيماهاي پهن پيکر باشد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.