سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش مجدد «رهایی» از شبکه دو

مجموعه تلویزیونی «رهایی» پس از پخش سریال «زعفرانی» دوباره آماده ی پخش از شبکه دو سیما می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه دو سیما پس از سریال نوروزی «زعفرانی» به سراغ پخش مجموعه تلویزیونی «رهایی» می رود.
 
این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی است که برای هفته ی نیرو انتظامی در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما مدنظر گرفته شده بود.
 
دانیال حکیمی، میترا حجار،سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفرنژاد، سوگل طهماسبی، امیرحسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، دانا حکیمی، مهدی کریمیان و...از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «رهایی» نقش آفرینی می کنند.
 
علی طالبی با قلم خود داستان گروگان‌گیرانی باهوش و سریع، را به نگارش درآورده است که اقدام به گروگان گیری می‌کنند تا به خواسته‌های خودشان از طریق گروگان‌ها برسند. ولی شرایط برای آنها آن‌طور که می‌خواهند پیش نمی‌رود و با ورود پلیس به ماجرا اتفاقاتی دیگری رخ می دهد که منجر به درگیری با اشرار و پلیس می انجامد.
 
همچنین امشب بازپخش مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» و در روز یکشنبه پشت صحنه این سریال نوروزی در ساعت 21 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود و پس از آن مجموعه تلویزیونی «رهایی» در همان ساعت به پخش می رسد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.