سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستبند پلیس بر دستان چهار سارق

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری چهار نفر سارق در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران کلانتری شیراز یك سارق قطعات درون خودرو را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلس آگاهی منتقل كردند.
وی با اشاره به سابقه دار بودن متهم دستگیر شده، اظهار كرد: در بازجویی های انجام شده، ‌این سارق به سرقت های متعدد درون خودرو با همدستی یك نفر دیگر اقرار کرد که تاکنون ۱۲ نفر از شکات شناسایی و صحنه های سرقت بازسازی شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در اقدام دیگری ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از وقوع یك فقره سرقت منزل در شیراز، ضمن بررسی صحنه جرم، سرنخ هایی از سارق بدست آوردند و پس از دستگیری وی، در بازرسی بدنی از متهم، تعداد زیادی انواع كلید، چاقو و یك عدد اسپری كشف كردند.
سرهنگ حیدری بیان كرد: در بازرسی از منزل این متهم، مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله چندین تخته فرش، دو دستگاه تلوزیون ال سی دی، تعدادی ساعت مچی، انگشتر، دور بین فیلم برداری و عكاسی، لپ تاب، گوشی تلفن همراه، مموری گوشی تلفن همراه، اتو، چای ساز كشف شد.
وی ادامه داد: از این سارق ۷ فقره سرقت منزل كشف، صحنه های سرقت بازسازی، مال باختگان شناسایی و اموال مكشوفه به آنان مسترد شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس همچنین با اشاره به دستگیری دو خانم كیف زن در شیراز گفت: ماموران كلانتری شیراز دو نفر خانم را كه در اتوبوس خط شهری اقدام به ربودن كیف یكی از خانم های مسافر كرده بود، دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.
سرهنگ حیدری اظهار كرد: در تحقیقات انجام شده از این دو خانم كیف قاپ، 10 فقره کیف زنی در اتوبوس های خط شهری كشف كه تعداد ۶ نفر از مال باختگان شناسایی و اموال مکشوفه از این دو سارق، به صاحبان آنها مسترد شده است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستبند ، پلیس ، سارق ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.