سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشريح اهداف و برنامه های مرزبانی در سال 95 / تشديد مقابله با قاچاق در مرزها

فرمانده مرزبانی ناجا با تشريح اهداف و برنامه های مرزبانی در سال 95 ، بر تشديد مقابله با قاچاق کالا در راستای تحقق شعار ؛ اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تاکيد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضايی فرمانده مرزبانی ناجا در اولين جلسه سال 95 مرزبانی، با اشاره به موفقيت های خوبی که در سايه اجرای سه راهبرد مرزبانی؛ارتقاء آمادگی عملياتی،تعاملات و کاهش آسيب پذيری که در سال گذشته کسب شد، بر ادامه اين راهبردها در سال جديد تاکيد کرد.

وی برگزاری 8 دوره کوثر در مرزبانی را يکی از اقدامات موثر دانست و افزود : آثار مثبت برگزاری اين دوره ها را در سال گذشته مشاهده کرديم و اين دوره ها که آغاز يک کار بزرگ "جهادی" است، بايد ادامه پيدا کند.

فرمانده مرزبانی ناجا برگزاری چندين نشست و اجلاس با فرماندهان مرزبانی کشورهای همسايه و به حداقل رسيدن مشکلات مرزی را يکی از نکات بسيار مثبت سال گذشته عنوان کرد.

وی اضافه کرد : تعاملات خوب با کشور افغانستان موجب شد تا مرزبانان آن‌ها با جديت بيشتری پای کار آمده و بيشتر از گذشته به کنترل مرز و مقابله با مترددين غيرمجاز و قاچاقچيان مواد مخدر بپردازند.

سردار رضايی هماهنگی بی سابقه با مرزبانان عراق و کنترل مرزهای مشترک را از ديگر آثار مثبت راهبرد ارتقاء تعاملات در سال گذشته برشمرد و گفت : امروز مرزبانان دو کشور به صورت هماهنگ و بدون هيچ مشکلی در آبراه "اروند" به گشت زنی و کنترل نوار مرز می پردازند و مرزهای ما با عراق از امنيت خوبی برخوردار است.

وی اشراف اطلاعاتی در مرزهای کشور را در سطح خوبی ارزيابی و بیان کرد: امروز طرح ريزی های عملياتی در مرزها به پشتوانه اشراف اطلاعاتی ، به صورت دقيق انجام می شود.

اين مقام عالی انتظامی همچنين در بخش ديگری از سخنان خود بر لزوم نهادينه کردن فرهنگ تهديد شناسی و مراقبت از خود و خانواده در برابر تهديدات نرم و فرهنگی دشمنان تاکيد کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا بومی سازی شعار امسال در مرزبانی را يکی از برنامه های مهم در سال 95 برشمرد و گفت : يکی از راه های اجرايی کردن اين شعار ، مقابله با قاچاق است که مرزبانی ناجا در خط مقدم اين امر قرار دارد.

سردار رضايی تاکيد کرد : در سال جديد با تقويت قرارگاه مقابله با قاچاق به شکل جدی و قاطع با اين پديده شوم برخورد می کنيم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.