سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 12 درصدی ورود مسافران به خراسان رضوی از مسیر هوایی

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از افزایش 12 درصدی ورود مسافران به استان از مسیر هوایی خبر داد و آمار کلی مسافران را بیش از 10 میلیون نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری شمار مسافران نوروزی استان از 25 اسفند تا 12 فروردین را ۱۰ میلیون و ۲۰۹ هزار و 629 مسافر اعلام کرد.

محمد حسن واحدی افزود: از این تعداد شش میلیون و 662 هزار و 131 نفر مسافران مشهد الرضا (ع) بوده اند. 

وی وسیله نقلیه شخصی را عمده ترین وسیله تردد مسافران دانست و گفت: هشت میلیون و 505 هزار و 340 نفر با وسایل نقلیه شخصی به این استان وارد شدند که مقصد پنج میلیون و 216 هزار و 408 نفر آنان مشهد بوده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان را نیز یک میلیون و 22 هزار و 685 نفر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد کاهش داشته اند.

واحدی گفت: از این تعداد 764 هزار و 964 نفر زائرین حرم مطهر رضوی و مسافران مشهد بوده اند.

وی همچنین تعداد مسافران ورودی به مشهد با سیستم حمل و نقل ریلی را 464 هزار و 500 مسافر اعلام کرد که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: ناوگان هوایی هم 217 هزار و 167 مسافر را به این استان انتقال داد که از این تعداد 216 هزار و 259 نفر به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد وارد شدند.

واحدی از افزایش 12 درصدی مسافران هوایی استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: خراسان رضوی از پرترددترین استان های کشور است که تا دو روز قبل حدود 9 میلیون تردد در جاده های آن ثبت شد و عمده آن مربوط به خودروهای شخصی بوده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.