سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

افزایش درآمد گمرک

مدیرکل گمرک مازندران درآمد گمرک استان را در سال 94 بیش از 260 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،یوسفی نژاد با بیان اینکه گمرک امیرآباد با 124 میلیارد تومان و افزایش 17 در صدی بیشترین سهم را در درآمد زایی استان داشته است گفت: گمرک نوشهر با 124 میلیارد تومان و رشد 19 درصدی نسبت به سال 93، فریدونکنار و ساری به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

مدیرکل گمرک مازندران با اشاره به اینکه واردات سال 94 ، دو میلیون و 183 هزار تن و به ارزش 835 میلیون و 130 هزار دلار بوده است افزود: صادرات غیر نفتی هم در این مدت 423 میلیون و 810 هزار دلار بود.

یوسفی نژاد به اقلام صادراتی از گمرک مازندران شامل 58 درصد فرآوردهای لبنی، 10 درصد مواد غذایی، پنج درصد سیمان، هشت درصد کالاهای صنعتی و 9 درصد لوله و پروفیل اشاره کرد و گفت: کشورهای مقصد کالاهای صادراتی به ترتیب عراق، ترکمنستان، افغانستان، قزاقستان و فدراسیون روسیه بودند.

مدیرکل گمرک مازندران کالاهای وارداتی به استان را جو، گندم، آهن آلات، پنبه و خوراک دام برشمرد که از کشورهای امارات، روسیه، ترکیه، سوئیس و کره وارد شدند.

یوسفی نژاد گفت: پارسال از طریق گمرک های مازندران 225 هزار تن انواع کالا شامل گازوئیل و ورق آهن به ارزش بیش از 224 میلیون و 201 هزار دلار به مقصد ترکمنستان، افغانستان، عراق و پاکستان ترانزیت شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، گمرک ، درآمد ، صادرات ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.