سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

از برافروختن آتش در مناطق جنگلی خودداری کنید

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان از مسافران طبیعت خواست از برافروختن آتش در مناطق جنگلی خودداری کنند.

به گزارش گروه استا ن های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛باقری گفت: 500 هزار هکتار از وسعت استان که حدود 22 درصد کل مساحت استان را شامل می شود مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست است.

وی افزود : این مناطق شامل مناطق شکار ممنوع ،حفاظت شده و پناهگاه حیات وحش می باشد.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان از هم استانی ها و مسافران طبیعت خواست در حفظ و نگهداری طبیعت محیط بانان و کارشناسان ین اداره کل را یاری کنند.

باقری افزود:مسافران طبیعت از برافروختن هر گونه آتش بویژه در مناطق جنگلی که احتمال تشدید آتش سوزی وجود دارد خوداری کنند .

وی با بیان اینکه از گردشگران تقاضا داریم از آسیب رساندن به باغات و در ختان و هر آنچه که چهره طبیعت را بر هم می زند پرهیز نمایندگفت: با این اقدام علاوه بر جلوگیری از تخریب طبیعت رعایت حال باغداران مد نظر باشد.

رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه ماهیان قرمز سفره هفت سین و سبزه ها در رودخانه ها، سدها و چشمه ها رها شده و موجب انتشار بیماری، آلودگی آب و ایجاد منظره بددر طبیعت می شود لذا ضروری است که مردم عزیز استان از این اقدام جلوگیری نموده و سبزه ها و ماهیان قرمز خود را در مکان هایی که در ورودی و خروجی های شهر ها مشخص خواهد شد تحویل دهند .

وی گفت: از هم استانی ها تقاضا داریم درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده تخلف زیست محیطی مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا از طریق شماره تلفن های 33554001 و 33541007 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.