سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آمادگی پلیس راهور خوزستان برای کنترل تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌

پلیس راهور خوزستان در کنترل تردد وسایل نقلیه آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با توجه به اینکه انتظار می‌ رود بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه را در روزهای 12 و13 فروردین در استان شاهد باشیم، طرح ترافیکی پلیس راهور خوزستان برای تمامی مسیرها و بر حسب موقعیت تفرجگاه ‌ها، آماده و ابلاغ شده است.

سرهنگ قاسم قدرتی افزود: تیم ‌های تست سلامت و اعتیاد پلیس راهور در روز های 12و13آماده هستند و به رانندگان توصیه می‌ کنیم که از رانندگی مخاطره‌ آمیز در این روزها پرهیز کنند.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده وانت ‌بارها برای انتقال مسافر در قسمت بار خودروز در روزهای 12 و 13 فروردین، گفت: پلیس راهور استان با این تخلف وانت ‌بارها، به شدت و به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان توصیه کرد موتورسواران از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت استفاده کنند و افزود: رانندگان از پارک کردن خودروها به صورت دوبله و عمود بر خیابان به دلیل محدود بودن عرض خیابان ‌ها خوددداری کنند.

سرهنگ قدرتی گفت:: امید است با همکاری شهروندان و رانندگان با پلیس راهور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در روزهای 12 و 13 فروردین، شاهد به موقع و به سلامت رسیدن شهروندان به مقصدهایشان باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.