سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگیری شکارچیان غیرمجاز کبک در ایجرود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو فرد متخلف به جرم زنده گیری غیرمجاز کبک و تعدادی ادوات شکار و یک قطعه کبک و تخریب منابع طبیعی درمنطقه حفاظت شده انگوران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: پس از شناسایی این متخلفین و قطعی و محرز شدن انجام تخلفات شکار و صید این افراد پس از اخذ مجوز محیط بانان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مامورین انتظامی از منزل متخلف بازدید  کردند.

جعفری افزود: در بازدید از منزل فرد متخلف 14 قطعه کبک به همراه 12 قفس مخصوص نگهداری کبک ،یک قبضه قمه ،یک چراغ قوه پیشانی بندو 10رشته تور زنده گیری پرندگان، کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه این کبک ها پس از کشف در زیستگاه اصلی خود رها سازی شدند گفت:متخلفین در بازداشت بوده و پرونده تخلف آنها پس از تکمیل به مراجع قضایی ایین شهرستان ارجاع و رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اضافه کرد:ضررو زیان هر قطعه کبک 200 هزار تومان می باشد که متخلفین می بایست نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

جعفری خاطر نشان کرد: دوستداران محیط زیست استان توقع داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا با شماره تلفن های 33554001 و 33541001تماس حاصل نموده تا در زمینه جلوگیری و کشف تخلفات اقدام لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، متخلف ، کبک ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.