سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ایجاد تحول ساختاری در نظام بانکداری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید به منظور تحول در اقتصاد و نظام بانکی و رفع مشکلات پیش روی آن بکوشند.

سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در قوانين بانکداری باید  نسبت به اصلاح سیستم عملیات بانکی اقدام شود.

وی افزود: یکی از اشکالات اساسی نظام بانکی جریمه دیرکرد است که این مطلب از نظر بسیاری از مراجع حرام است و اشکال دارد بنابراین لازم است تا در قانون بانکداری بدون ربا در این موضوع تجدید نظر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توجه به این مسائل در راستای اجرای بانکداری اسلامی در کشور بسيار ضروری است و انتظار می رود تا مسئولان برای تحول اقتصادی و نظام بانکی درجهت رفع مشکلات آن بکوشند.

موسوی لارگانی در پایان گفت: با اجرایی شدن برجام زمینه برای توسعه سیستم بانکی در کشور فراهم و عرصه رقابت سالم در بین بانکها حکمفرما خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
وقتی مسکن وخودرووکالابیشترازنیازتعدادانسانی جامعه هست منطق این هست که وام ازدواج بیشتربانک هابدهندتاتقاضای خریدافزایش پیداکند