سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیتهای ترافیکی در ایام پایانی تعطیلات نوروز

محدویتهای ترافیکی به جهت تسهیل تردد مسافران در روزهای پایانی تعطیلات نوروز در جاده های خراسان رضوی اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی از اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای استان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.
علی زائرزاده گفت: با توجه به حجم فزاينده سفر در روزهای پایانی تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور، تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت شش الي ساعت 22 روزهاي 12 و 13 فروردین 95 در محورهاي مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد- تربت حيدريه و بالعكس ممنوع است.
وی افزود: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در روز 13 فروردین ماه سال 1395، در همه محورهاي برون شهري كشور ممنوع است.
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی گفت: در همه محورهاي برون شهري خراسان رضوی كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني است.
زائرزاده همچنین جابه جایی محموله های ترافیکی را از یازدهم تا چهاردهم فروردین ماه در طول تمامی راه های اصلی و برون شهری استان ممنوع اعلام کرد.
وی گفت: این ممنوعیت تردد برای ورود خودروهای ترانزیت مواد سوختی به داخل کشور نیز در روزهای 12، 13 و 14 فروردین اعمال می شود.
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی همچنین از ممنوعیت عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي (26 اسفندماه تا 15 فرورین 95) در همه آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهايي كه ضرورت ايجاب کند، خبر داد و گفت: ترافیک در جاده های استان بر اساس اطلاعات دریافتی از 51 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی شود.
انتهای پیام//
برچسب ها: ترافیک ، تعطیلات ، نوروز ، جاده ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.