سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

منطقه آب تیمور قدمگاه شهدای دفاع مقدس

منطقه آب تیمور قدمگاه 90 درصد شهدای دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانشین تیپ 192 اهواز گفت: منطقه آب تیمور در غرب خوزستان را قدمگاه 90 درصد شهدای دفاع مقدس بوده است.

سرهنگ مرادعلی بیژن وند افزود: شلیک با آر پی جی از جلوه های ویژه نمایشگاه برپا شده در منطقه آب تیمور است و جوانانی که در دوران دفاع مقدس نبودند از نزدیک با این سلاح آشنا می شوند.

وی گفت: هر ساله نمایشگاه آب تیمور بنا به تدبیر مسئولان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در ایام نوروز دایر می شود.

جانشین تیپ 192 اهواز افزود: آب تیمور در دوران دفاع مقدس به تصرف دشمن درآمد که برای آزادسازی آن شهدای زیادی را تقدیم کردیم .

سرهنگ بیژن وند، برگزاری نمایش های رزمی را از برنامه های روزانه نمایشگاه آب تیمور عنوان کرد و گفت: غرفه هایی از اقدامات صورت گرفته در دوران دفاع مقدس ایجاد شده که توسط راویان برجسته، صحنه های دفاع مقدس، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم و از خود گذشتگی نیروی ارتش جان بر کف برای مردم غیور به ویژه جوانان و نوجوانان روایتگری می شود.

وی معرفی شهدای محوری را از برنامه های امسال نمایشگاه آب تیمور عنوان کرد و افزود: تجهیزات نظامی جدیدی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

منطقه آب تیمور در فاصله 25 کیلومتری غرب اهواز، از مناطق دوران دفاع مقدس خوزستان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، قدمگاه ، شهدا ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.