سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

حمایت دولت از سرمایه گزاری بخش خصوصی درحوزه گردشگری

دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی درحوزه گردشگری یزد حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان حمایت می کند.

طالبی افزود: در استان وشهرستان  مهریز ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری وجود دارد.

وی گفت: افزایش 50 درصدی حضور مسافران و مهمانان نوروزی در یزد و مناطق و شهرستان های مختلف استان نشان دهنده ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد: صنعت مهم گردشگری یکی از حوزه های اساسی در توسعه استان و منطقه محسوب می شود و باید همواره به آن توجه کنیم.

طالبی گفت: برای موفقیت در این بخش مهم در استان یزد باید برنامه ریزی های لازم بعمل آید و بدون شک نامگذاری یزد به عنوان سال خوش آمد گویی یک فرصت است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: فعالیت های گردشگری در شهرستان مهریز و سریزد بدون شک می تواند الگویی برای دیگران و بخش خصوصی در سرمایه گذاری در استان محسوب شود.

طالبی گفت: باید از تمامی ظرفیت ها با همکاری دولت و جلب علاقه مندان در حوزه صنعت گردشگری برای توسعه استان یزد استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی ، اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری در استان یزد یک کار مهم و مورد تاکید همیشگی است. 
به مناسبت روز معرفی مهریز با حضور مردم و مسئولان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

شهرستان مهریز که بنای آن را به مهرنگار دختر انوشیراون نسبت می دهند دارای 600 اثر تاریخی و فرهنگی است و با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.