سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

راهداران هراز هم چنان پای کار

60 راهدار بخش خصوصی و دولتی در قالب اکیپ‌های راهداری در محور هراز آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: چهار راهدارخانه منظریه، امامزاده هاشم، گزنگ و کهرود برای ارائه خدمات به مسافران در هراز و لاریجان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه این گروه ها برای خدمت رسانی به در راه‌ماندگان آمادگی کامل دارند افزود: راهداران محور هراز با استقرار در نقاط دو و پنج کیلومتری جاده هراز و مستقر شدن در مناطق خطرخیز و حادثه‌آفرین مشغول ارائه خدمات به هموطنان هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: اگرچه ریزش کوه، بارش باران و برف، جاری شدن سیلاب، کولاک و بوران چند روز گذشته سبب کندی تردد و مسدود شدن مقطعی محور هراز شده بود اما راهدارخانه‌های این محور برای اسکان اضطراری رانندگان، مسافران و در راه‌ماندگان آمادگی کامل داشتند.

نوری پور افزود: راهدارخانه‌های محور هراز، پیش از تعطیلات نوورز علاوه بر تجهیز با خودروهای سبک و سنگین ، به میزان کافی نمک ، شن و دیگر لوازم راهداری را ذخیره کرده بود.

وی از نصب 100 تابلوی هشداردهنده رانندگی برای مسافران نوروزی در محور هراز خبر داد و گفت: این تابلوها خطرات ناشی از صحبت با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن در حال رانندگی، عدم گوش دادن به اوامر راهداران، ماموران نیروی انتظامی، پلیس‌راه، ماموران امداد و نجات، سبقت و سرعت بی‌جا و عدم توجه به علایم را گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.