سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

فرش سبز برای صادرات مازندران

کریدور سبز آسیای میانه در مازندران ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس کارگروه توسعه صادرات مازندران با بیان اینکه مراودات همکاری استان در حوزه صادرات تقویت می‌شود، گفت: کریدور سبز آسیای میانه در مازندران ایجاد می‌شود.

ربیع فلاح افزود : همه متولیان و مجریان حوزه اقتصادی باید زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را به صورت شفاف و روشن شناسایی و عملیاتی کنند.

وی خواستار تحرک بیشتر اتاق بازرگانی برای نقش آفرینی در حوزه اقتصاد استان شد و گفت: فضای استان برای تحرک اقتصادی و توسعه صادرات مهیا بوده و در این زمینه باید اصناف و تعاونی‌ها پای کار بیایند.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت مهم کشورهای همسایه بویژه روسیه گفت: کشورهای همسایه اولویت اصلی در توسعه صادرات هستند و استاندار آستراخان به دنبال اجرای طرح کریدور سبز در حوزه کمرگ بوده و باید از این فرصت حداکثر استفاده برده شود.

فلاح توانمندسازی بنگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی را برای نقش آفرینی در حوزه صادرات و اقتصاد استان خواستار شد و افزود: یکی از محورهای مهم در توسعه صادرات ارائه خدمات و کالای فنی و مهندسی به ترکمنستان بوده که باید به طور جدی دنبال شود.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بنگاه‌های اقتصادی را مهم دانست و گفت: در سال جاری همه فعالیت‌ها باید در حوزه اقتصادی متمرکز شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، فرش ، صادرات ، آسیا ، میانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.