سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بازدید قریب به 22 هزار نفر از گنبد سلطانیه در زنجان

مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اعلام کرد: 21 هزار و 907 نفر از گنبد سلطانیه بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نجفلو با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۳۱۲۱ نفر در هتل٬ ۴۵۰ نفر در هتل‌آپارتمان٬ ۲۲۶۵ نفر در کمپ‌های مسافر٬ ۱۸۱۶ نفر در مهمان‌پذیر٬ ۲۵۵ نفر در منازل استیجاری٬ 17 هزار و 181 نفر در مدارس و ۸۹۶۰ نفر در چادرهای مسافرتی با ۲۲۴۰ تخته چادر و ۵۷۷ نفر در خوابگاه‌های دانشجویی و مهمان‌سرای ادارات اسکان داشتند.

وی افزود: از بیست و هفتم اسفندماه تاکنون از سوی ستاد خدمات سفر ۳۶۰ مورد نظارت انجام شد که شامل ۸۰ مورد نظارت بر مراکز اقامتی و ۱۲۲ مورد مراکز بین‌راهی و ۲۰ مورد دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۳۷ مورد مراکز اقامت موقت بوده است که ۲۳ مورد نیز تذکر داده شده است، ولی تاکنون هیچ شکایتی به ستاد خدمات سفر نرسیده و سه مورد تشویق و دو مورد اخطار کتبی نیز داده شده است.

مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: از بیست و هفتم اسفند تاکنون گنبد سلطانیه با 21 هزار و 907 مورد در صدر بازدیدها قرار دارد و 10 هزار و 817 بازدید از رختشویخانه٬ ۸۴۰۰ بازدید از موزه مردان‌نمکی و ۴۶۰۲ بازدید نیز از غار کتله‌خور انجام شده است.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.