سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

شناخت فرهنگ ایثار

حضور در مناطق عملیاتی باعث شناخت فرهنگ ایثار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یکی از مسافران سرزمین نور گفت: بدون شک حضور در یادمان‌های مناطق عملیاتی و لمس رشادت و دلاوری رزمندگان در طول دوران جنگ تحمیلی باعث آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و مقاومت خواهد شد.

امروز با گذشت 10 روز از آغاز سال نو باز هم شاهد حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی ایران در سرزمین نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستیم.

حضور جوانان در این کاروان‌ها و مسافرت به این مناطق از جمله نکاتی است که این‌روزها به وفور دیده شده و قابل توجه است.

یکی از این جوانان حاضر در یکی از یادمان‌ها با اشاره به تاثیر مناطق عملیاتی بر روحیات افراد افزود: حس بی‌وصف آرامش در این مناطق به انسان دست می‌دهد و همچنین رشادت و دلاوری‌های مردان این سرزمین برای هر بیننده‌ای تداعی می‌شود.

حسین احمدی گفت: سال گذشته نیز در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به این مناطق آمدم و آن‌قدر این حضور بر من اثر داشت تا که خانواده‌ام نیز امسال بسیار علاقه‌مند شدند تا در این یادمان‌ها و مناطق حاضر شویم.

وی با بیان اینکه این حضور خانوادگی آنچنان روی ما تاثیرگذار بوده که قطعا دوباره در سال آینده به این منطقه سفر خواهیم کرد، افزود: رشادت و دلاوری سربازان ایرانی در هشت سال دفاع جانانه آن چیزی را به ارمغان آورد که امروز با آرامش در هر نقطه‌ای از این سرزمین سیر کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.