سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کاهش 60 درصدی جرائم خشن در اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان از كاهش 60 درصدی جرائم خشن در 10 روز ابتدايی سال جديد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخانی، گفت: با توجه به اينكه پيش بيني مي شود امسال به دليل آب و هوای مطبوع استان اصفهان با موج بيشتري از سفرهاي نوروزي نسبت به سال هاي قبل مواجه باشيم به همين جهت نيروي انتظامي هم توان خود در بحث تامين امنيت و ارامش مسافران دوبرابر كرده و در مجموع نزديك به 15 هزار نفر در اين طرح به حالت آماده باش در آمده اند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان عنوان داشت: طرح نوروزي پليس كه از 25 اسفند شروع و تا 15 فروردين ادامه دارد در سه بخش انتظامي، ترافيكي و خدمت رساني اجرا مي شود تا انشاء اله هم مردم و هم مسافران در اين ايام حضور پليس را در كنار خود احساس كنند و نوعي دلگرمي داشته باشند تا با آسودگي خاطر بيشتري اين ايام را سپري كنند.

وي از رزمايش طرح نوروزي پليس به عنوان بي نظيرترين نمايش مشاركت دستگاه ها در طول سال ياد كرد و عنوان داشت: تلاش براي كاهش كشته هاي ناشي از تصادفات در راه هاي شهري و برونشهري توسط نيروهاي شركت كننده در اين طرح كشيده و هر قدمي كه در اين راه برداشته مي شود به نوعي جهاد در راه خداست و ثواب بالاترين عبادتها را دارد.

اين مقام انتظامي افزود: همچنين به منظور پيشگيري از جرائم خشن و اشراف بر تحرکات مجرمين حرفه اي و سابقه دار و خشن و زمين گير نمودن آنها و سلب ابتکار عمل در ارتکاب جرائم برنامه هاي مهم و جامعي در قبل از تعطيلات آغار و تا خاتمه تعطيلات نيز ادامه خواهد داشت.

وي بيان داشت: يکي از اين برنامه ها راه اندازي گشت هاي کمين و شکارنامحسوس پليس آگاهي در مرکز استان و شهرستان ها بودکه تاکنون اين گشت ها موفق شدند بسياري از مجرمين را قبل از ارتکاب يا حين ارتکاب جرم دستگير و جرائم را خنثي نمايند که بحمداله در 10روز ابتدايي سال جديدما شاهد کاهش 60 درصدي جرائم خشن و مهم و 19 درصد سرقت هاي عادي بوديم.

سردار آقاخاني همچنين به كاهش 53 درصدي سرقت هاي خشن و افزايش کشف در تمام جرائم از زمان اجراي طرح نوروزي پليس استان اشاهرك در و گفت: به لطف خدا تاکنون ما شاهد امنيت مطلوب در استان بوديم و اين موضوع رضايت مردم و مسافرين را همراه داشته است که اين موضوع نتيجه همکاري تنگاتنگ دستگاه قضايي و ساير دستگاه هاي ذي ربط، رسانه ها و همدلي همه مردم حاصل گرديده است.

سردار آقاخانی، سامانه 197 را پل ارتباطي مردم با پليس عنوان كرد و اظهار داشت: مردم استان و ميهمانان نوروزي در صورتي كه پيشنهاد يا نظري در حوزه نظم و امنيت دارند و يا قصد انتقاد يا تقدير از عملكرد ماموران دارند مي توانند با اين شماره تماس گرفته و ما را در ارتقاي كيفيت خدمت رساني ياري دهند.

اين مقام انتظامی عنوان داشت: در 10 روز ابتدايي نوروز امسال سه هزار نفر با سامانه 197 تماس برقرار كردند كه 150 مورد از اين تماس ها تقدير از عملكرد ماموران، 200 مورد نظر و پيشنهاد، 50 مورد انتقاد و بقيه نيز دريافت راهنمايي و مشاوره بودند.


انتهای پیام/م
برچسب ها: کاهش ، جرائم ، خشن ، در اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.