سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۳۶۷ هزار مسافر نوروزی از اماکن گردشگری همدان

معاون گردشگری استان همدان گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۶۷ هزار و ۲۷ نفر مسافر از اماکن گردشگری استان همدان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسار اظهار داشت: از 26 اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری 367 هزار و 27 نفر از اماکن گردشگری همدان بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به آمار بازدیدهای ثبت شده گفت: در روز 27 اسفند 4 هزار و 444 نفر، در روز 28 اسفند 18 هزار و 20 نفر و در 29 اسفند ماه 15 هزار و 379 نفر از اماکن گردشگری و تاریخی همدان بازدید کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان افزود: روز یکم فروردین ماه 22 هزار و 586 نفر، روز دوم فروردین 39 هزار و 376 نفر و روز سوم فروردین 42 هزار و 544 نفر از اماکن گردشگری همدان بازدید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در چهارمین روز از ایام تعطیلات نوروزی 48 هزار و 184 نفر از امکان تاریخی و گردشگری استان همدان بازدید کردند، بیان کرد: در روز پنجم فروردین 53 هزار و 242 نفر و در ششمین روز از آغاز بهار نوروزی 50 هزار و 617 نفر از تماشای امکان تاریخی و گردشگری استان بهره بردند.

خاکسار عنوان کرد: در روز هفتم فروردین 39 هزار و 601 نفر و در هشتمین روز از ایام نوروز 32 هزار و 939 نفر  از تمام امکان تاریخی، فرهنگی و توریستی استان همدان بازدید کردند که نسبت به تاریخ سال گذشته با 35 درصد کاهش رو به رو بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع نسبت به مدت مشابه نوروز سال گذشته میزان بازدید مسافران نوروزی از اماکن تاریخی فرهنگی و توریستی تفریحی استان همدان 10 درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان اظهار داشت: از ابتدای ایام تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 288 نفر توریست خارجی از اماکن تاریخی، فرهنگی، توریستی و تفریحی استان همدان بازدید کردند که نسبت به نوروز سال گذشته با 64.5 درصد افزایش رو به رو بوده است.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.