سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزین: دوست دارم رکورد جهان را در ریو بزنم

ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: هدفم در سال جدید ثبت رکورد جهان در مسابقات پارالمپیک ریو است.

مجید فرزین در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سال گذشته در مسابقات آسیایی قزاقستان و جهانی امارات موفق به کسب مدال طلای این دو رویداد شدم و همچنین توانستم رکورد دنیا را در امارات به نام ایران ثبت کنم و امیدوارم در سال جدید رکورد جهان را در پارالمپیک ریو، به نام کشورم رقم بزنم.
 
دارنده مدال طلای مسابقات مالزی در خصوص خاطرات تلخ و شیرین دوران ورزشی اش گفت: در پارالمپیک لندن با وجود کسب مدال طلا، نتوانستم رکورد جهان را تغییر بدهم و یک خطا مانع از رسیدن به این عنوان شد و این اتفاق، تلخ ترین خاطره زندگی ورزشی ام بود و با تغییر رکورد در مسابقات جهانی امارات کمی از تلخی این اتفاق کاسته شد و این موفقیت بهترین خاطره دوران ورزشی در سال گذشته را برایم رقم زد.

دارنده مدال نقره پارالمپیک پکن در خصوص تعطیلات نوروز و فرهنگ عیدی دادن گفت: بعد از آخرین اردوی اسفند، پنج روز اول عید را استراحت می کنم و همراه خانواده به دیدار بزرگان فامیل می روم و رسم عیدی دادن به کوچکترها را دوست دارم و از این فرهنگ لذت می برم. دیگر روزهای نوروز را به تمرین آمادگی می پردازم.
 
ملی پوش وزنه برداری در پایان گفت: سالی پر از برکت و سلامتی برای همه مردم کشورم آرزو می کنم و امیدوارم با دعای خیر هموطنانم بتوانم رکورد جهان را در ریو ثبت کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.