سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمخانی، آزادی "تدمر" را به اسد تبریک گفت

دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیروزی ارتش و نیروهای مردمی سوریه در نبرد با گروه‌های تروریستی و بازپس‌گیری شهر تاریخی تدمر را تبریک گفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیروزی ارتش و نیروهای مردمی سوریه در نبرد با گروه‌های تروریستی و بازپس‌گیری شهر تاریخی تدمر را تبریک گفت.

شمخانی در پیام تبریک خود به بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه خاطرنشان کرد: عزم و اراده واقعی ملت، دولت و ارتش سوریه برای پاکسازی سرزمین‌های اشغال‌شده توسط گروه‌های تروریستی و تکفیری مورد تحسین و افتخار است و این فداکاری‌ها و رشادت‌ها در تاریخ منطقه ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مسیر دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی کامل خود از سوریه و محور مقاومت ادامه خواهند داد.

شمخانی با اشاره به فراگیر و جهانی بودن تهدیدات داعش، سوریه را خط مقدم مبارزه با تروریسم دانست و تاکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مدعی باید به جای تطهیر وجهه برخی گروه‌های تروریستی و شرکت‌دادن آنها در گفت‌وگوهای صلح، تلاش خود را بر حمایت از دولت سوریه و مبارزه واقعی با تروریسم متمرکز کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با بیرون راندن تروریسم و بازگرداندن آرامش و ثبات به سوریه شاهد رشد و بالندگی این کشور در عرصه جهانی و ارائه الگویی موفق از ایستادگی در برابر توطئه‌ها و جنگ‌های نیابتی باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین با ارسال پیامی به ژنرال جنجوعه همتای پاکستانی خود ضمن تسلیت به ملت و دولت این کشور و بازماندگان حادثه تروریستی لاهور، انجام این اقدامات تروریستی را محکوم کرد.

شمخانی در این پیام با اشاره به تاثر و تالم شدید ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران از قربانی‌شدن مردم بیگناه به‌ویژه کودکان در این حملات جنایتکارانه اظهار کرد: این‌گونه اعمال غیرانسانی که از تعصبات کور عناصر تروریست و افراطی نشات می‌گیرد هیچ نسبتی با عقاید مذهبی نداشته و صرفا تامین‌کننده منافع گروه‌هایی است که حیات خود را در تداوم بحران و ناامنی می‌بینند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان و مسئولان کشور پاکستان بر آمادگی کشورمان جهت امدادرسانی به مجروحان تاکید و خاطرنشان کرد: امیدوارم با عزم و اراده جدی و همکاری‌های بیشتر دو کشور به‌ویژه در زمینه مسائل امنیتی و برنامه‌های مشترک مقابله با تروریسم، زمینه‌های مقابله موثر با اینگونه اقدامات بیش از پیش فراهم شود.


انتهای پیام/


برچسب ها: شمخانی ، سوریه ، اسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.