سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پیام استاندار یزد به مناسبت دهم فروردین

استاندار یزد به مناسبت دهم فروردین پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد در فرازی از این پیام اعلام داشت : 
دهم فروردین سالگرد قیام خونین مردم یزد در روزگار خون و فریاد در صبحدم پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی است.

سید محمد میرمحمدی گفت: قیامی که در چهلم شهیدان گلگون کفن تبریز رخ داد و در آن عده ای از پاک ترین جوانان دارالعباده به خیل شهیدان حق پیوستند.

وی افزود: رژیم شاهنشاهی از روند متواتر چهلم ها و خیزش امواج انقلاب اسلامی شدیدا هراسناک و خشمگین بود و طبیعی بود که صفوف متراکم مردم بپاخاسته را به خاک و خون بکشد و در نهایت همین خون ها خط آتشی شد که شمشیرها را شکست و شب اندیشان را مضمحل ساخت و صبح آزادی دمیده شد و همین خون هاست که انقلاب و نظام را بیمه کرد. اینک مائیم و بار رسالتی گران که بر دوش داریم، مائیم و یاد و نام و راه شهیدان، مائیم و وظیفه پاسداری از آرمان ها و ارزش های امام و ولایت.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و عرض تبریک به خانواده محترم شهیدان و شاهدان از همه مردم دارالعباده برای شرکت در مراسم یاد بود این سبکبالان عاشق دعوت می کنم تا در تحکیم وحدت و همدلی و در تجدید میثاق با شهیدان، عهدی تازه ببندیم و در سال زیبای فاطمی راسختر از همیشه در رشد و شکوفایی دیارمان و تلاش در راستای گسترش ارزش های الهی از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.