سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

استخدام 14نیرو در جمعیت هلال‌احمر استان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد 14 سهمیه استخدامی به جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهرستان‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد، اظهار کرد: تعداد مجوز استخدام در سطح استان  14 نفر است .
و ی متذکر شد: در این آزمون استخدامی برای شهرستان چرام که جمعیت هلال‌احمر نوپایی دارد 4 نفر سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده است.
 
این مسئول تصریح کرد: بین امدادگران و اعضای فعال هلال‌احمر آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان در آزمون شرکت کرده و مشغول به کار خواهند شد.
 
مثنوی با تأکید بر این مطلب که هنوز شرایط احراز اعلام نشده است، افزود: با توجه به پست‌هایی که در جمعیت نیاز داریم، هم بحث مدارک مربوط به امداد و نجات و هم مدارک تحصیلی علوم اجتماعی احتمالا مورد نیاز باشد.
 
وی افزود: به جهت اینکه قرار است کل آزمون جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور از طریق سازمان سنجش برگزار شود، منتظر هستیم شرایط احراز مورد نیاز اعلام شده تا به اطلاع امدادگران و اعضای فعال هلال‌احمر برسانیم.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری این آزمون استخدامی در سال 95 خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با برگزاری این آزمون استخدامی، مشکل کمبود نیرو در شهرستان‌ها به خصوص شهرستان چرام، رفع شود.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.