سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

خدمت رسانی هلال احمرمازندران به 300هزار گردشگر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از 300هزار نفر از گردشگران نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی ولی پور افزود: از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در 25 اسفند94 تا روزهشتم فروردین 95 ، بیش از 300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین بهره مند شدند.

وی گفت: در این مدت282هزار نفر با مراجعه به پست های ایمنی و راهنمایی مسافرین ، 4716نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت ،4487نفر با مراجعه به خیمه های نماز، 4279نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و همچنین بیش از285هزار نفر با مراجعه به پست های ایمنی و راهنمایی مسافرین نوروزی هلال احمر مازندران از خدمات لازم برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: در همین مدت حدود 230هزار بسته فرهنگی و بروشورهای اطلاع رسانی نیز توزیع گردید.

وی با اشاره خدمت رسانی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات گفت: در این مدت عوامل امدادی استان موفق شدند ضمن اجرای 307 عملیات امدادی به 2169نفر از مصدومان حوادث جاده ای،کوهستان و مراجعین حضوری به پایگاههای امداد و نجات خدمات لازم را ارائه نمایند.

ولی پور ،ارائه خدمات درمان سرپایی به 2047 نفر و انتقال 122 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به 319نفر را از دیگر خدمات این جمعیت اعلام کرد و افزود:در این عملیاتها 457تیم امدادی متشکل از 1945 امدادگر و نجاتگر با بکارگیری 165 دستگاه آمبولانس و سایر خودروهای امدادی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.