سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری با دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ عمان دیدار کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در فدراسیون فوتبال عمان، با دبیر این فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال عمان دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر طاهری امروز در ادامه برنامه‌های کاری خود و مراودات با فوتبال عمان، همراه با مدیر روابط عمومی و معاون اقتصادی باشگاه راهی فدراسیون فوتبال عمان شدند.

وی در جریان این موضوع با سلطان امین الزدجالی دبیر فدراسیون و شبیب رئیس سازمان لیگ فوتبال عمان دیدار و گفتگو داشت.

در جریان این ملاقات، دبیر فدراسیون فوتبال عمان پس از خیرمقدم به گروه کاری پرسپولیس عنوان کرد: سابقه آشنایی ما با فوتبال ایران به سال‌های قبل باز می‌گردد. ایران را کشور برادر و دوست خودمان می‌دانیم و از اینکه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا و یکی از بزرگترین باشگاه‌های قاره در عمان حضور پیدا کرده است، بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: زمانی که این پیشنهاد به ما ارائه شد، به شدت از آن استقبال کردیم و نمی‌خواهیم این رابطه فقط به همین جا ختم شود. می‌خواهیم این شروعی باشد برای اقدامات آینده و آماده‌ایم تا کمپ‌های تابستانی و زمستانی برای تیم‌های ایرانی داشته باشیم و همچنین از انتقال تجربیات تیم‌های ایرانی استفاده کنیم. عمان کشوری است که می‌تواند در برگزاری جام باشگاه‌های آسیا به ایران کمک کند.

در ادامه، علی اکبر طاهری با تشکر از میزبانی خوب عمان و صحبت‌های دبیر فدراسیون فوتبال این کشور اضافه کرد: عمان ثابت کرد که یک دوست خوب برای ایران است و می‌خواهیم ارتباط سیاسی خوبی که وجود دارد را به عرصه ورزش گسترش دهیم و به همین منظور حتی برنامه‌های اردویی خودمان را از امارات به کشور دوست، عمان انتقال دادیم. ما هم از برگزاری اردوها در عمان استقبال می‌کنیم و امیدواریم با افزایش فتح همکاری‌ها در بخش اقتصادی و تجاری ورزش و فوتبال هم به یکدیگر کمک کنیم.

در پایان این دیدار، دو طرف نشست امروز را مفید اعلام کرده و ابراز امیدواری کردند؛ سفر پرسپولیس شروعی برای همکاری‌های بیشتر در عرصه ورزش بین دو کشور باشد


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.