سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

عدم درج قیمت، بیشترین تخلف تعزیراتی در زنجان

مسئول روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان از ثبت و رسیدگی 5 هزارو 956 پرونده طی سال 94 در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ممیزی با اعلام این خبر گفت: در سال 94 تعداد 5 هزارو 956 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است، که از این تعداد 4486 پرونده در بخش کالا و خدمات،973 پرونده در قاچاق کالا و 497 پرونده در بخش بهداشت،دارو و درمان می باشد.

وی افزود: طبق آمار بیشترین پرونده ثبت شده در خصوص عدم درج قیمت با تعداد بیش از 800 پرونده بوده که از این لحاظ در استان زنجان رکورد دار می باشد.

مسئول روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد: پس از برگزاری جلسات رسیدگی و صدور آراء مقتضی، متخلفان به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 118 میلیارد ریال محکوم گردیدند.

ممیزی ادامه داد: در سال 94 با دریافت شکایات مردمی،طبق احکام صادره،تعداد 154 حکم اعاده حق شاکی صادر شده است. در بخش قاچاق کالا نیز تعداد 796 حکم ضبط کالا و 47 خودروی حامل به نفع دولت صادر شده است.

وی همچنین بیان کرد: بدلیل غیر قابل مصرف بودن محموله های لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده در استان،حکم امحای 124 محموله غیر مجاز صادر و به مرحله اجرا رسیده است.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.