سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

باوجود نامساعدبودن شرایط جوی؛ افزایش 10 درصدی اقامت گردشگران نوروزی در کرمانشاه

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: باوجود نامساعد بودن شرایط جوی امسال تاکنون شاهد افزایش 10 درصدی اقامت گردشگران در کرمانشاه بوده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اصغر رشنوگفت: براساس آمار به دست آمده از کلیه اماکن اقامتی استان، در روز هفتم فروردین ماه مجموعا 165 هزار و 247 گردشگر و مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده‌اند.

وی افزود: با احتساب آمار روزهای گذشته، تاکنون یک میلیون و 93 هزار و 738 گردشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان کرمانشاه اقامت یافته‌اند.

رشنو با اشاره به بازدید 15 هزار و 409 گردشگر از موزه ها و محوطه های تاریخی فرهنگی استان در روز گدشته(هفتم فروردین) گفت: درمجموع آمار بازدیدکننده‌ از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان تاکنون به 157 هزار و 115 نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین از انجام 108 مورد بازدید نظارتی توسط اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری استان در روز هفتم فروردین ماه خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تاکنون جمعا یک هزار و 104 مورد بازدید نظارتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.